zaterdag 30 september 2017

Just a little something..


Och, m'n muisjes, iedere herfst pak ik ze er weer bij. Ze blijven zo leuk!

Bij dit kaartje heb ik een geblokte achtergrond gemaakt met een stencil. Ook dat geeft een gaaf effect. Ik heb wat die's met stikrandjes gebruikt, de details vind ik mooi en maken een kaartje echt af. Paddenstoelen, blaadjes en appels erbij, echt een herfstplaatje.

Ik berg me vanmiddag lekker op in mijn knutselkamer, er staan nog wat dingen op mijn To-do list. Ideaal weer ervoor!

Fijne zaterdag allemaal, X

20 opmerkingen:

  1. Herfst in blauw en rood kan perfect! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superschattig die muisjes en erg leuk in rood en blauw tegen die mooie geblokte achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd Mariken! De muisjes blijven inderdaad erg schattig, hij heeft z'n dikke herfst trui aan, zo leuk! De achtergrond van het kaartje heb je gaaf gemaakt. Succes met knutselen vandaag, hopelijk heb je een productief dagje, we zijn benieuwd naar je creaties! Fijn weekend.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, prachtige kaart ermee gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heeft dat lieve muisje een lekkere trui aan...helemaal klaar voor de herfst...en 'an apple a day keeps the doctor away'.....komt dus helemaal goed met muis!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja deze lieve muis lag op mij te wachten toen ik terug kwam van vakantie :-) Het is zo'n leuk kaartje, ik kijk er vaak naar! En, lekker gefreubeld vanmiddag? Ik ben benieuwd.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje met de muisjes Mariken!
    Ik ben vanmiddag ook nog lekker naar mijn hobbykamer gegaan.....even ontspannen!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn ook enig deze muisjes! En blauw staat ze goed. Ben je inmiddels weer op vrije voeten of zit je nog steeds 'vast' in je knutselkamer? Hoe dan ook, fijne avond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die muisjes blijven inderdaad superleuk en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja dat muisje;; maar ik vind de achtergrond ook spectaculair. In één woord; WOW!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik hoop dat je een gezellige knutselmiddag had Mariken ! Ik heb me vanmiddag ook geamuseerd en lekker gekleurd ! Je kaartje is erg mooi en ik hou ook zo van die dies met de gestikte randjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze muisjes zijn ook zo schattig! Geweldig kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, wat een mooi en lief kaartje. Mooi de geblokte achtergrond en het muisje is zo schattig. Prachtige verjaardagskaart maakte je voor Larissa en gezellig zo even binnenwippen en genieten van de appeltaart. Ook je Hugs kaart is geweldig, prachtige kleuren en achtergrond en wat is het raster leuk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En ik blijf ze ook leuk vinden!
    De achtergrond is trouwens ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een geweldig lief kaartje weer Mariken...prachtig die ruitjesachtergrond...en ook die stempeltjes zijn zoooooo schattig...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel lief kaartje Mariken, je maakt zulke mooie kaartjes, als ik op pinterest aan het zoeken ben, haal ik jou kaartjes er altijd uit.
    fijne zondag, groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk kaartje, mooie combi dat 'poederblauw' met knalrood! Heb je inmiddels de foto's van mijn 'Swinging Marilyn' gezien?
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die muisjes zijn inderdaad om op te vreten zo leuk! Mooi ook dat blauw en de prachtige achtergrond die je gemaakt hebt. Hoop dat je genoten hebt van je knutselmiddag gisteren, het was er inderdaad prima weer voor. Vandaag lekker weer naar buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze is weer ZO MOOI. Ze liggen ook klaar op mijn knutselplekje. Ik heb ze al afgedrukt...

    BeantwoordenVerwijderen