zondag 26 maart 2017

Bye..


Joepie, Guusje is geslaagd hoor! Dank je wel voor het duimen voor haar. Volgens mij had ze toch wel stress. Ze at 's ochtends haar botje niet op, dat gebeurt nooit.
En tijdens het examen was ze echt van de leg. De oefening waarvan ik dacht, 'daar hoef ik me geen zorgen om te maken', deed ze echt maf. Tijdens het terugsturen naar haar plaats ging ze gewoon op haar rug liggen, vier poten in de lucht. Hilarisch...dat wel, maar ook een dikke nul punten. Maar goed, ze is geslaagd, dus onze kampioen heeft thuis een dikke tractatie gehad.
Met enige spijt ben ik gestopt met de training. Het vervolg is een combi-cursus, met een gedeelte daarvan behendigheid. Guusje is zo'n klein beestje, en ze zou zoveel spannende dingen moeten doen, ik denk dat ik haar daar geen plezier mee doe. Het belangrijkste is dat ze heel veel geleerd heeft, en een superfijn hondje is.

Heel dit verhaal heeft niets te maken met mijn post. Dit cadeautje met bijpassende tag had ik voor Wout gemaakt. Hij had een cadeautje nodig voor een collega die afscheid nam.

Geniet lekker van het mooie weer vandaag, en wat heerlijk, de komende week zijn de vooruitzichten echt heerlijk!!
Bye, bye!!



17 opmerkingen:

  1. Ik zie jou huppelend hondje al voor me... lief!
    Wat een leuke tag. Geniet van je zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het cadeautje ziet er leuk uit. En gefeliciteerd met Guusje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk label en inderdaad hilarisch die Guusje ! Wel fijn dat jullie geslaagd zijn ! Dat hebben jullie knap gedaan ! Want voor het baasje is het toch ook wel spannend !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De bye van het cadeautje (ziet er gaaf uit) voor de collega van Wout past toch ook wel bij jouw verhaal?! Jij zegt immers bye tegen de puppytraining. En dat met een gediplomeerde Guus! Wat heeft ze het weer knap gedaan. En jij natuurlijk ook. Fijne zon-dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Guus. Geweldig zijn die honden. Niet voorspelbaar dus, maar wel hilarisch. Geniet maar van hem. Je tag is lekker stoer, ik ben gek op papier met hout motief. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohh lachen Mariken zie het al voor me hoe hij daar ligt.Mooie tag heb je gemaakt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat Guusje geslaagd is!
    Leuk afscheidslabeltje!
    Fijne zondag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb je voor soort hondje?
    leuke tag gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hip hip hoera voor Guusje. verwen haar maar eens goed, dan !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat Guussje is geslaagd! Ik schoot in de lach toen ik je verhaal las. Lekker eigenwijs op haar rug liggen. Ze was er denk "klaar mee" ha! Je tag is weer prachtig!
    Fijne dag; hier is het bewolkt :(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. supervan die guusje!!!
    Leuke tag. En ja wat een heerlijk weer, iedere dag genieten

    Fijne dag Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk label! En natuurlijk gefeliciteerd aan Guusje!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuke tag! En van harte met Guusje. Heeft ze toch maar mooi gehaald!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja wat goed Guusje, gefeliciteerd Mariken.
    Je tag is heel leuk.
    Groetjes van ons, fijne avond! X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke tag !
    En super Guusje geslaagd !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi stoer label, Mariken! En fijn dat Guusje geslaagd is, denk dat de vervolgcursus niet doen een goede beslissing is.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toppertje, die Guusje! En jij/jullie natuurlijk ook, want ze moet wel commando's krijgen, natuurlijk :-) Mooi label heb je gemaakt, zo wordt een cadeautje extra stoer!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen