vrijdag 2 december 2016

Autumn Scrap Swap #4


Gisteren werd ik gefeliciteerd door mijn klas waar ik les aan geef, 2G1, met m'n BFF! Weet je wat dat is?? Mijn Best Friend Forever...mevr. Schuemie...Ik lag plat van het lachen...dus bij deze Ellen, je bent nu mijn BFF! En Ellen was gisteren jarig, dus heb ik van mijn opdracht voor vandaag m'n cadeautje gemaakt. 

We moesten iets anders maken dan een kaart, maar 'n kaart mocht wel een onderdeel zijn. Ik heb een wikkel gemaakt om de reep Tony Chocolonely, en een bijpassend kaartje. Daarin staat de rest van m'n presentje vermeld...

Ben benieuwd of Ellen ook #5 van deze ASS, freestyle, nog wil doen, dat gaat nog net in de herfst...
Nu ga ik kijken wat ze gemaakt heeft deze keer, ben nieuwsgierig! Kijk je even mee!!



14 opmerkingen:

  1. Wauw, wat heb je prachtig gekleurd voor je BFF :-) een erg leuk setje maakte je voor Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf gemaakt voor je BFF, de inhoud is ook tof las ik net! Nog even en dan os het weekend, ik kijk ernaar uit.
    Grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoe je je bloemen verwerkt hebt tot dit mooie achtergrondpapier in die mooie kleuren.
    Jullie treffen het masr he, BFF met dezelfde toffe hobby!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha die kids bij jou !!!! Mijn dochters zitten ook in die fase van de BFF's en vragen me ook vaak wie mijn BFF is :)
    Wat een prachtige set ! Ik las bij Ellen dat ze er erg blij mee was !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze prachtig wikkel en kaartje voor het heerlijke cadeautje voor je BFF
    prachtig gemaakt...en Ellen zal het zeker heel leuk vinden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha.... BFF..... 2G1 had het uur voor jou bij mij les. Ze kwamen al zingend binnen en natuurlijk heb ik ze getrakteerd. Aan het eind van de les wilden ze ook nog weten of ik ook kaartjes maakte en een blog had. Jij had jouw blog al een keer aan ze laten zien. Toen kon ik natuurlijk niet achterblijven ;-) Ik ben maar wat graag jouw BFF en superblij met mijn cadeaujes. Echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, zo'n chocoladewikkel! Je hebt er echt iets leuks van gemaakt voor je BFF! Mooi, dat paarsblauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke verpakking voor die chocola, met dan ook nog dat bijpassende kaartje. Heel mooi!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt weer wat moois gemaakt voor je BFF
    Prachtige set!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit heb je prachtig gedaan voor Ellen! Sorry, je BFF natuurlijk.
    Tot morgen, gezellig knutselen en een hapje eten, leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een leuk cadeautje gemaakt voor je BFF Mariken!
    Mooi hoe dat tot stand gekomen is.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weeral paars! Heel mooi is deze!
    Die BFF van jou boft wel!!!

    BeantwoordenVerwijderen