zaterdag 23 juli 2016

Cats on Appletrees #3 vakantiepost



Hey, goeiemorgen!

Ja, het is vakantie!
Voor een aantal collega's had ik een vakantiepostje gemaakt...tuurlijk met mijn geliefde Cats on Apletree stempeltjes! Het is op dit moment grote liefde, ik vind ze zo schattig, en ik ben er nog lang niet klaar mee...

De tekstjes heb ik bij een bestelling van Doeading gehad, zo geinig!

Ook voor de kinderen had ik een tractatie. Het afgelopen jaar heb ik vaak op ze moeten mopperen omdat ze geen fatsoenlijk potlood bij zich hadden. Voor volgend jaar voor iedereen een goede start...met twee potloden in de pocket! En een kittekat voor de hongerige trek...

Zo, wij gaan op pad naar Antwerpen, heerlijk ff weg en de vakantie goed beginnen. Jullie horen ervan!

Gezellige dag!




15 opmerkingen:

  1. Superleuke vakantiepostjes! Ben ook helemaal blij met de mijne. En vooral ook met wat erbij zat. Wat een verwennerij! Hoe meer Cats hoe beter ;) Zit al in de startblokken voor Antwerpen. Tot straks, op naar de latte en de rest xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks moet, maar niksen mag, mooie omschrijving van vakantie! jij start die alvast met een leuke creatieve dag!
    geniet ervan, en wij genieten van je mooie kaarten!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn echt heel erg leuke kaartjes ! En wat een leuke tractaties ! Daar zijn de volgende juffen dus ook blij mee :)
    Geniet van jullie dagje ! Zo jammer dat ik vandaag moet werken en niet naar Antwerpen kan komen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Mariken. Veel plezier in Antwerpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n lieve lerares heb ik nooit gehad.... :-) wat leuk om je klas iets mee te geven voor de vakantie, leuk gedaan! En je kaartjes, super, de achtergrondjes zijn weer super en de stempeltjes blijven leuk!! Geniet van vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaartjes en er staat er hier ook eentje te pronken, dankjewel! Veel plezier vandaag.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes. Leuke beestjes zijn het!
    Ik wil jou ook wel als collega.
    Fijne vakantie! En veel plezier vandaag in Antwerpen.

    Groetjes Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooo wat is dit lief van je!!! Ze gaan jou als juf missen, dat weet ik zeker.
    Vandaag de vakantie al super inluiden met een gave workshop!!
    Een goed begin!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten, prachtige achtergronden waar de witte vierkantjes met stempelwerk perfect op passen. En voor de leerlingen ook al tractaties in stijl, wow mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je twee leuke kaarten gemaakt voor je collega's Mariken! En voor de leerlingen ook nog een attentie....gaaf zo'n juf!
    Groetjes en een fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gemaakt Mariken,heel attent om dit te doen.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zul jij 't druk krijgen met al die "nieuwe collega's".Ik sluit me aan in de wachtrij, want wat zijn ze leuk. Mooie manier om de vakantie te beginnen.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super achtergrondjes, leuke stempels, kortom....geslaagde serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaarten! En wat een mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. COA mag blij zijn met jou; want je maakt er zulke super kaarten mee; ge-wel-dig! En wat een prachtig afscheidscadeautje voor je leerlingen!

    BeantwoordenVerwijderen