dinsdag 15 december 2015

Ho, Ho, Ho! #3

Goeiemorgen,

Ho, ho, ho, een kerstmannetje van MFT, vind 'm zo geinig! Als ik dit manneke zie, krijg ik veel zin in Kerst! Wat gaan jullie doen?

Kerstavond komen onze kids en aanhang. Eerste en tweede kerstdag lukte het niet om iedereen bij elkaar te krijgen...Lekker kerstdiner...nog ff verzinnen wat...met tussen de gangen door cadeautjes met een rijmpje (nog tegoed van Sinterklaas...)

Eerste Kerstdag is iedereen weer vertrokken en zijn Hans en ik uitgenodigd bij mijn broer en schoonzus, wat een luxe!! En tweede Kerstdag zijn we met z'n tweetjes...allemaal leuk en gezellig.

Morgen ben ik er weer...met...jawel, 'n kerstkaartje...


9 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja wat is ie grappig he...Superleuk kaartje! Ik werk beide kerstdagen is ook leuk en gezellig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart! Veel plezier samen, wij zijn in de vakantie richting zon! Heb er zin in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is lekker vrolijk! Pff, ik moet nog even niet teveel aan kerst denken. Voor die tijd wachten nog een paar grote klussen. Ik ben bang dat wij ons gaan laten verwennen door onze moeders... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje weer .
    Wij vieren gewoon gezellig met ons gezin . Is al een leuke boel op zich !
    Voor de rest zien we nog wel !!
    liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohh deze is leueuk!!Fijne dagen, maar dat gaat wel lukken zie ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha Mariken, het klinkt allemaal super gezellig! Dat worden mooie dagen, denk ik. Lot werkt niet in Nijmegen, toevallig?
    Je kaartje is erg leuk!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellig kerstmanneke, inderdaad! De Duistere familie komt 1e Kerstdag hierheen, 2e Kerstdag gaan we bij en met een stel vrienden eten: iedereen neemt wat mee en 3e Kerstdag zijn Rolf en ik lekker samen...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze had ik gemist. Gaaf kerstmannetje, lekker vrolijk is ie :)

    BeantwoordenVerwijderen