vrijdag 2 oktober 2015

Autumn Scrap Swap #2


Goeiemorgen!

Leuk dat je even komt kijken bij de Autumn Scrap Swap #2 van Ellen en mij, inmiddels zijn we al meer dan een jaar aan het swappen. Het bevalt ons zo goed! 
Dit keer was ik aan de beurt om een pakket samen te stellen, ik heb gekozen voor een van mijn grote liefdes...Lawn Fawn. Ik hou van de schattige stempeltjes, het gave designpapier, de kleuren. Volgens mij heeft Ellen er nog niets van, en ik ben ontzettend benieuwd wat ze hiervan vindt...

Er komt nog een nalevering, want niet alles was al binnen. Het heeft met iets te maken wat we allebei graag doen...dus hierover volgende keer vast meer...

Ik ga ff naar Ellen, eens kijken wat ze gemaakt heeft, nieuwsgierig. Hop je mee??

Voor straks alvast een gezellig weekend!


13 opmerkingen:

  1. Zie je wel, die van jou is hartstikke leuk en lief! Een echte Lawn Fawn expert ;) Ik moet duidelijk nog 'groeien' in het werken met deze schattige stempeltjes. Over drie weken mag ik weer. Ben trouwens reuze benieuwd naar de nalevering! Tot zo xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohh wat n supercute muisje....leuk weer deze swap. Ga gauw bij Ellen kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt ons wel nieuwsgierig!! Beide kaartjes zijn super, wat een schattig stempeltje is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt schattig Mariken! Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kom net bij Ellen vandaan en zij heeft een prachtig kaartje gemaakt met de nieuwe spulletjes. Ook jouw kaartje is heel erg leuk Mariken.....spannend altijd ....wat heeft de ander gemaakt?
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook de jouwe is leuk , zoals altijd !! Fijn weekend
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoooo schattig. Dat muisje!!!!! Lawn Fawn is eindeloos leuk; ik ben ook fan :). Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind deze muisjes zo cute, leuke kaart is het geworden. Leuk dat jullie elkaar uitdagen met dit leuke pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woooow wat een super lief kaartje heb je voor jullie herfstswap gemaakt Mariken...een schitterend pakketje heb je bij elkaar gezocht...zeker die schattige stempeltjes zijn so cute...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Mariken,
    Je hebt het Ellen niet makkelijk gemaakt zeg. Maar wat heeft ze er iets moois van gemaakt. Jouw kaart is ook enig! En die muisjes in ook geweldig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihi, Ellen heeft zitten zwoegen las ik. Maar dat zijn nou eenmaal de (leuke!) consequenties van swappen. Er zit ook wel eens een échte uitdaging bij.
    Een leuk pakket heb je samengesteld en je kaart is dat ook!

    BeantwoordenVerwijderen