vrijdag 11 september 2015

Summer Scrap Swap 4



Goeiemorgen!

Alweer de laatste Summer Scrap Swap van Ellen en van mij...en helaas naderen we het einde van de zomer ook. Ik ben een echt zomermens, geniet van de zon, de lange dagen, het buiten zijn...
Maar...ik ben inmiddels druk geweest met het maken van de Autumn Scrap Swap, ik mag kiezen en dat is echt wel een feestje. Eindeloos kijken, dubben, dan nog checken of er overal twee van zijn...ik kan je vertellen dat het best een zoektocht is, maar een hele leuke.

Voor mijn kaartje heb ik het lieve huisje uitgekozen. Een kaartje voor Thom en Larissa, zij (en wij) mogen volgende week voor de eerste keer hun huis bekijken van binnen. De buitenkant is ver af...nu binnen nog. Ik ben reuze benieuwd, dat verdient een kaartje...hun eerste post in hun nieuwe huis!!

Ellen, bedankt weer voor dit superpakket, ik kan nog veel kaartjes maken want het is nog lang niet op.

Kijken jullie even mee naar haar kaartje, en kom je over 2 weken kijken naar onze nieuwe ASS??


14 opmerkingen:

  1. Hihihi, totaal anders deze keer! Al zie ik wel de stempeltjes en het paperclipje dat nog net te voorschijn piept. Leuk dat het kaartje voor Thom en Larissa is. Ik had het huisje voor het eerste kaartje gebruikt en dat is toen naar Tim en Hannelore gegaan. Toch een beetje hetzelfde ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook weer leuk! Veel laagjes, maar toch een mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook alweer Superleuk! Lief huisje! Kijk al uit naar jullie herfstswap.....
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was een leuke swap!! Enig huisje, deze post zullen ze zeker waarderen! Ben benieuwd naar jullie herfstswap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje voor die twee, erg leuke lay-out en erg leuk papier ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaart, wat een lief huisje!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Mariken... prachtige kleurtje designpapier en dan met het huisje erop...heel knap gedaan!!

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje! Die swap is zo gaaf. Ik doe dat met Sarah en het zoeken is het meeste werk. Ben benieuwd naar jullie volgende swap.
    En ja die zomer...we hebben nu nog alleen in de middag wat zon in de tuin...weer even wennen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk kaartje!! Met erg leuke schets! Het was een leuke zomer swapp van jullie, met gave papiertjes en kaartjes.
    veel plezier met het uitzoeken van de herfst swapp, ik weet hoe leuk dat is ;)
    Sandra en ik zijn vandaag aan onze hefst-swapp begonnen.
    Ik ga snel bij Ellen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig kaartje voor Thom en Larissa, vrolijk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk kaartje Mariken voor een nieuwe woning, jammer hé dat de zomer weer bijna ten einde is, ach de herfst heeft ook wel wat, dat brengt weer hele mooie warme kleuren met zich mee.....fijn weekend groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb het papiereblokje zelf ook en ik ben er helemaal wég van. Dat huisje vind ik zo;n mooie blikvanger. Wat een gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oef, wat heb ik toch een hoop gemist. Deze is ook zó leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen