maandag 18 mei 2015

Happy birthday to you


Nog een verjaardagskaartje, voor een jarige vriend. Deze is gemaakt met de Label thinlits, ook al zo leuk om te gebruiken. Ik hou er wel van, zo'n ander model.

En verder heb ik hard voorgewerkt, 'n kaartje voor de komende CAS on Sunday en voor het Kleurenkaartenteam, volgende week.

Vrijdag vertrekken we met ons Roparunteam (sponsorloop voor kankerpatienten) naar Hamburg, en gaan we in 2 en een halve dag teruglopen, fietsen en rijden naar Rotterdam. Ik ga voor de derde keer mee als fysiotherapeut, om de stijve spieren te masseren.
Het is en blijft een enorme belevenis, voor mij is het een tocht om extra te denken aan mijn moeder, die 4 jaar geleden overleden is aan die vreselijke ziekte. Er is enorm veel geld nodig, en daar wil ik me graag voor inzetten. Dus even geen kaartjes meer maken de komende dagen...of misschien toch nog eentje...je weet maar nooit...


15 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart. Succes met de zeer sportieve onderneming.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke vrolijke kaart!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje is dit Mariken.....de spikkeltjes lijken wel muisjes voor op de boterham!
    Heel veel succes met de dagen dat je met het Roparunteam op pad bent....je gaat toch een beetje met een dubbel gevoel weg.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super vrolijk kaartje Mariken, inderdaad een erg leuk model, vrij eenvoudig kan je toch een heel andere look aan je kaartje geven. Erg mooi! Heel veel succes gewenst in Hamburg. Een hele (mooie) uitdaging lijkt me zo! Mooi idee dat je je steentje op deze manier kan bijdragen aan een inderdaad erg belangrijk evenement. Het zal wel een lach en een traan worden, neem ik zo aan...maar dat mag! Denk aan je! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk model, vrolijke kaart! Ja, jou staat een druk weekend te wachten, maar wel voor het goede doel. Je nieuwe fotootje is trouwens gaaf. Op Cypres?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een mooi kaartje weer! Ja, het begint te korten! Jullie gaan al snel.... Ook al is het niet je eerste RoParun, het blijft speciaal, geniet ervan!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het model is zeker leuk en het papier geweldig vrolijk!
    Ik wens je veel plezier, succes maar ook sterkte met de tocht van Hamburg naar Rotterdam!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk model , vrolijke uitvoering . Succes de komende dagen ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad een heel leuk model kaart! Mooi versierd ook!
    Veel plezier bij de Roparun! Mooi dat je op deze manier wat kunt doen en bijdragen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk model en lekekr feestelijk geheel! Hopelijk levert de Roparun veel op. Kan me voorstellen dat het voor jou een nog diepere betekenis heeft als je een bijdrage leveren kunt op deze manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk kaartje, zo met die uitsnijding
    de ontvanger zal er wat blij mee zijn.
    Succes met je tocht, geld voor kankeronderzoek is zeker altijd nodig, ik heb mijn man verloren aan darmkanker, dus wens ik jullie allen goeie moed.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een lekker vrolijk kaartje.
    Heel veel suc-6 komend weekend.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het modelletje van je kaart is zeker mooi! Een lekker vrolijk en feestelijk kaartje!
    Heel veel succes aankomend weekend!! Prachtig dat je je iedere keer weer inzet voor dit mooie doel!!
    groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mariken het is weer een super gaaf kaartje! mooi in die firsse kleuren.
    Ik wens je heel veel plezier maar ook heel veel succes met de Roparun; een prachtige manier om nog eens extra stil te staan bij je moeder. Maar ik weet dat je dat toch wel doet. Wat zal en zul je het er op gezette tijden nog moeilijk mee hebben. Ze is trots op je; weet ik zeker. XX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje Mariken...leuk modelletje ook
    en veel succes met die geweldige sponsorloop de Roparun....
    Die komr hier niet zo ver vandaan voorbij de 2e pinksterdag....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen