woensdag 4 maart 2015

Georganiseerde rommel..


Hebben jullie dat nou ook? Het steeds op zoek zijn naar wat je stijl is en wat je leuk vindt?? Ik ben er achter...ik hou van georganiseerde rommel. Laagjes, kleurtjes, beetje glitter, over elkaar, maar wel een beetje gestructureerd. En dat is best moeilijk! Het kost meer denkwerk en het is meer dan "doe maar een dotje"...

Dit kaartje is voor iemand die de vlinderstansen van SU besteld heeft, dus ik wilde voor haar ook een van de vlinders gebruiken. Zelf vind ik het ook altijd een feest om een pakje binnen te krijgen met een kaartje erbij...
Hopelijk vindt ze het leuk!


15 opmerkingen:

  1. Supergaaf rommelkaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Veel op te zien en toch georganiseerd, gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk rommelkaartje!!! Ik vind ze altijd erg mooi, maar o-zo-moeilijk!!
    Alles op je kaartje is in juiste proporties, niets teveel en niets te weinig....tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi ! Dit is een kaartje met ode aan de lente . Alles wil ontluiken. The spring !
    Groetjes * Sarah*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker lastig om te doen, een bloemetje net op de verkeerde plaats geeft soms een heel ander effect. Maar je hebt het zeker goed gedaan, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super origineel kaartje.
    ik vind het echt toppie!
    Liefs van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart hoor !
    Leuk dat je je stijl hebt gevonden !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi is je kaart, erg leuk die laagjes met de mooie witte tekst tegen de kleurtjes!
    Ja, dat heb ik ook, en werk daarom in verschillende stijlen. Fijn die afwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, als het maar georganiseerd is, dan hou ik ook van rommel ;) Gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het heel leuk gedaan Mariken....ook je vorig kaartje met de luchtballon is super gaaf!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind jouw rommel prachtig. Wat een prachtige kaart! Ik wou dat ik het kon. Ik kom er achter dat ik erg precies ben; bij moet alles recht zitten enzo haha. ik kan niet zo goed uit de voeten met allerlei verschillende stijlen. Daarom vaak CAS; soms iets extra's. Ik vind die spetterstempels etc ook geweldig, Ik gebruik ze af en toe maar bij mij lijkt het vaak een zootje. Dat is iets anders als mooi rommelig:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een rommelkaartje Mariken??
    ...ik vind het een prachtige kaartje zo mooi gestempeld en die vlinder en tekststans zijn super leuk....TOP kaartje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dan ben ik fan van uw georganiseerde romel kjaartjes
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze vindt het vast wel een leuke kaart!
    Deze vlinderset heeft ook mijn aandacht gewonnen, maar ik hem de set nog niet besteld... (-;

    BeantwoordenVerwijderen