zaterdag 28 maart 2015

Fresh picked for you...

,

Vandaag ga ik collecteren voor de Roparun, ik ga nog een jaar mee als fysio, verzorgster. Beetje de benen kneden en pijntjes wegwrijven. Dat was mijn eerste liefde, voordat ik het onderwijs inging. Zelf had ik een slechte rug en kreeg ik fysiotherapie. En vanaf moment wist ik dat ik graag fysiotherapeute wilde worden. Leuk, om tijdens de Roparun nog eens mijn handjes te laten wapperen.

Nu over mijn kaartje, daar hoort een klein, geel bloemetje bij, voor iemand die het kan gebruiken...gemaakt met de mooie stempelset Painted Petals, gecombineerd met In the Garden van SU. Inspiratie van Pinterest en van mezelf...

Gezellig weekend!


10 opmerkingen:

  1. hoi,ik zag u blog via andere blogster, meestal volg ik mensen met dezelfde hobbys..ik haak en hou van fotografie, leuk om hier te lezen...groetjes ☀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart Mariken ! Veel succes met de collecte !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is helemaal mooi ! geslaagd werkje !
    veel succes met kneden vandaag =)
    fijn weekend,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel succes met collecteren Marieke....goed werk!
    Je kaartje ziet er prachtig uit.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super lief kaartje Mariken, dat zal zeker gewaardeerd worden!
    Lijkt me een mooi vak fysio,ik kom er (helaas) vaak, vanwege mijn rugproblemen. Ook mijn paard laat ik regelmatig behandelen, mooi om te zien hoe zo'n dier daar op reageert. Veel succes vandaag! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En, veel opgehaald vanochtend? Mooi kaartje is dit, de kleurencombi is bijzonder. Zit er onder het labeltje nog een tekstje verborgen? Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kaartje met deze mooie stempels, (heb ze ook) en het labeltje! Goh, je bent dus ook fysiotherapeut! Wat goed dat je dan ook meegaat en de mensen helpt met je kunde. Succes met de collecte en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is weer schitterend gemaakt Mariken...prachtige stempel is dat...
    en hopelijk heb je goed gecollecteerd voor een onwijs goed doel...en leuk dat je je als fysiotherapeut zo nuttig kan gaan maken bij de roparun...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En wat een beauty. prachtig in deze kleuren; en je hebt een goed oog voor mooie details.
    Heeft de collecte flink wat opgeleverd? Ik hoop het!

    BeantwoordenVerwijderen