maandag 16 februari 2015

Happy birthday...Lot 21 jaar


Een echte feestkaart voor Lot...het is en blijft een mijlpaal...21 jaar!
Vandaag is ze vrij van haar stage, ze werkt als 4de-jaars stagiaire HBOV op de kinderafdeling. Ze heeft haar wish-list doorgegeven...een lekker ontbijtje met croissants, gezellig lunchen met verse broodjes, en
's avonds: carpaccio met stokbrood, pasta carbonara en Ben&Jerry ijs na. Oké, je wordt maar een keer 21 en je woont nog thuis, daar moet je van genieten...

Gisteren hebben we de verjaardagen van Hans en Lot samen gevierd met alle kids en aanhang, een drukte van je welste, en heel gezellig!

Mijn kaartje is gemaakt met  Thinlits-Circle card, de prachtige stempelset Crazy about you en de Hello you thinlits dies. Met het bijpassende papier een geweldige combi. Inspiratie komt voor een deel van Inge, kleine details die zij gebruikt, vind ik zo gaaf!



16 opmerkingen:

  1. Hartelijk Gefeliciteerd Mariken met Lotte,mooi kaartje heb je voor haar gemaakt.Een fijne dag vandaag.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je dochter, weer een mijlpaal he? Je kaartje is prachtig zeg, mooi model ook. Ik zag ook je kaart van gisteren, gaaf zeg. En ja de uitdaging is weer op geschreven. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt zeg! En nog van harte natuurlijk! Hier moet je van genieten, te leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke en mooie kaart! Gefeliciteerd met je dochter! En die wish list... heerlijk :). Zo ging dat bij ons ook altijd, en dat blijven hele fijne herinneringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Prachtige kaart! Beetje van Inge, heel veel Mariken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hiep, hiep, hoera voor Lot! Geniet ervan vandaag, net als zij zal doen ;)
    Grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat valt er veel op te zien ! mooi en leuke frisse kleurtjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Mariken! Prachtige kaart heb je gemaakt voor haar....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd.....en wat een prachtige kaart heb je voor haar gemaakt!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel speciaal kaartje, voor een heel speciale leeftijd. Gaaf hoor!!
    Van harte gefeliciteerd!
    Geniet van een heerlijke dag met alle lekkere maaltijden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zeker een feestelijke kaart! Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd! Nou, met zo'n kaartje kan haar dag niet meer stuk lijkt me! Gaaf gedaan. Ik geloof dat ik een beetje achter loop met je blog, zie 17 ongelezen berichten. Ik ga ze snel even langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag van Lot!
    Ook al ben je 21, het is toch leuk om met een wensmenu verwend te worden =)

    Je kaart voor haar is vrolijk met die ballonnen! Het blijft een leuk model.
    Fijne avond nog samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel hartelijk gefeliciteerd (verlaat; sorry..) met de verjaardag van Lot! Haar menu spreekt mij ook aan:). Je kaart vind ik helemaal geweldig; ik zie allerlei details en gebruikte items die ik ook zooooo gaaf vind. Echt een tópkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met Lot! Wat een geweldige kaart heb je voor haar gemaakt. En haar lekker verwend, natuurlijk zoals het hoort! Ben ik helemaal met je eens: zo lang ze nog thuis wonen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochte ...je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt...hele mooi kleurtjes....en leuk dat je haar nog zo lekker kon verwennen ....heel fijn is dat...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen