vrijdag 12 december 2014

Serie kerstkaarten


Hallo!

Op deze regenachtige vrijdagmiddag ben ik begonnen aan mijn kerstkaarten. Ik heb er al wel wat gemaakt, maar nog lang niet genoeg. Nu zie ik op verschillende blogs dat er series gemaakt worden, en dat lijkt me wel wat. Echte massaproductie, daar heb ik geen zin in, het moet leuk blijven ook!

Deze serie kaarten is gemaakt met het prachtige papier van Fants Pants, "Oh, Deer" en de bijpassende Die Cuts, ( pakket van Idee&Post). Echt ideaal, als je nog het een en ander moet maken...

Het weekend ga ik weer verder, ik denk met een andere serie...



Challenge: Dutch Card Lovers




18 opmerkingen:

  1. hoi mariken
    nou echt een gave en mooie serie zo verschillend en heel bijzonder
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haa...leuk hoor je serie!! Ik ben ook helemaal in de stemming...zo heerlijk kleine series te maken!
    Jouw kaartjes zijn geweldig! Pracht papier en lekker vrolijk!
    Fijn weekeinde, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige serie Mariken! Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha leuk he al die series. Ik geniet er ook van. Die van jou ziet er ook top uit trouwens! Succes met je volgende serie ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Eigenlijk was de opdracht kaartjes van 10x10cm, maar wat mij betreft zien we dat door de vingers ;) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze serie ziet er al geweldig leuk uit. ben wel erg benieuwd wat je nog meer voor ons in petto hebt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige set kaartjes Mariken! Margot heeft gelijk, de opdracht was 10x10 maar ze zijn wel heel erg leuk geworden dus wat mij betreft ook oke hoor! Leuk dat je meedoet bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Mariken,
    jouw serie is ook ontzettend leuk! Verschillende kaartjes en toch duidelijk bij elkaar horend. Ik heb er over zitten denken om uit de kit van Oma Dee de serie te maken, maar had die sterren nog liggen. Dus die eerst, maar als ik deze van jou zie, zou er nog maar zo een serie uit mijn handen kunnen komen. Die diecuts zijn zo gaaf! En het papier ook. Leuk met de embossing achtergrond.
    Groetjes en fijn weekend,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een erg mooie serie kaartjes met heel erg leuk papier, vrolijk geheel! Leuk dat je meedoet met DCL, Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke originele serie! Ik heb er nog niet eerder van gehoord, super gaaf zeg!! En series maken moet leuk blijven, dat lukt alleen maar met leuk papier en een super gaaf goed gelukte kaart die je dan wel een paar keer wil maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke serie, gave kleurtjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super gave serie! Heerlijke spullen om mee te werken, zeker op een regenachtige dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zijn ze! Dat ze bij DCL in de smaak vielen, ook al zijn het geen 10x10 kaartjes, zegt al genoeg ((-;

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super serie! Die kit levert je heel veel moois op; ze zijn stuk voor stuk even vrolijk. Lekker hip; hou ik van:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gave serie hoor, mooi, mooi. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi setje. ;) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen