zondag 13 april 2014

CAS on Sunday, #31, A birthday to die for


Goeiemorgen!!

Tijd voor een nieuwe, leuke challenge bij CAS on Sunday. A birthday to die for, maak gebruik van een stans op een verjaardagskaart.
Ik heb mijn nieuwe stans van MFT genomen, ik vind 'm zo gaaf! Dan een vrij neutraal tekstje, zo kan ik mijn verjaardagskaartje voor iedereen gebruiken.
Wie doet er mee? Neem even een kijkje op het blog, er zijn weer prachtige inspiratiekaarten gemaakt...

                                                                Gezellige zondag!


15 opmerkingen:

  1. Mooi Mariken! Lekker fris dat wit met aqua. Deze die-namics is van zichzelf al zo gaaf, dat je er verder eigenlijk niets of niet veel meer bij hoeft te doen. Erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart! Wat heb je de mal prachtig verwerkt Mariken, erg leuk zo de hartjes van de bloemen in een andere kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergave kaart en inderdaad... wat een mooie stans!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey mariken,

    een mooi kaartje is het geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig deze stans! Vind ik ook! Je uitwerking is erg mooi in het wit met het tikkie turquoise! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk gemaakt. Lekker frisse kleurtjes.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een gave stans en prachtige kaart! Heel gaaf, mooie kleurtjes. Zal het me lukken om (te onthouden) mee te doen? Vorige keer had ik best kunnen deelnemen met een gestikt kaartje, maar helemaal vergeten...
    Wie weet?
    Grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die stans is zeker gaaf! En dan in deze kleuren, echt leuk.
    Liefs vanuit Gdańsk xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. SUPER leuk kaart Mariken....heel leuk zo dat wit gecombineerd met aqua.....PRACHTIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart ☺
    Gezellige en fijne nieuwe week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So sweet! Love the 'pops' of color...simply, perfect!

    BeantwoordenVerwijderen