donderdag 4 juli 2013

Welcome little one...


Hallo,

2 baby's geboren,
een jongen en een meisje..
Leuk, dan kon ik 2 versies maken!
Ik heb mijn favoriete spullen gebruikt,
de uiljespons van Stampin ' Up,
mijn die-namics van MFT,
en een tekststempeltje van Marianne Design.

Ben begonnen met een nieuw project,
een sjaal/omslagdoek haken.
Heerlijk om te doen,
die gaat mee op vakantie...

En vandaag heb ik het "stofnest" van Lot gepoetst!!!
Ze komt woensdag thuis, na 3 maanden Suriname!
Ik geloof niet dat ik ooit
met zoveel plezier haar kamer heb gepoetst...

Mariken xx



17 opmerkingen:

  1. Schitterende kaarten heb je gemaakt. Je zult wel blij zijn dst je dochter weer thuis komt na een lange tijd. Fijne dagen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owww... wat zijn ze schattig! En met ander papier gelijk een heel ander kaartje!
    Fijn dat ze weer thuiskomt!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kaartjes! Erg mooi! Zijn de 3 maanden nu al om? Wat fijn dat Lot weer thuiskomt. Geniet ervan!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh ik vind ze leuk Mariken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi ja je zal haar wel gemist hebben.
    Je kaartjes zijn prachtig!!!

    Enne succes met je haakwerk.

    XXX Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige kaartjes! Zijn de 3 maanden nu al om? Heerlijk dat ze weer thuiskomt! Ben benieuwd naar je haakproject....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaartjes. Lekker eenvoudig, zonder veel poespas.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve kaartjes zeg. De uilenpons is en blijft leuk!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och wat een schatjes! De blauwe is vast voor Daan, maar de roze? Ben benieuwd. En die omslagdoek... ga je 'm echt maken? Hij is wel erg gaaf!
    Weltrusten, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jaa ik vind dit ook schattige kaartjes, heel leuk!! Succes met je haakproject en geniet er van dat Lot weer bijna thuis is.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schattige lieve kaartjes; de uiltjespons is zo leuk! Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel erg lieve kaartjes ! mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaartjes Mariken, strak en toch lief.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie lieve strakke frisse leuke kaartjes!! Kun je er nog wel tig van maken, echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Mariken,
    Ik was aan het googlen op voorbeelden van kaarten met uiltje, ik was op zoek voor een geboortekaartje. Nu zag ik jouw kaartje, en vond deze zo leuk, dat ik hem heb nagemaakt. Ik heb het kaartje op mijn blog geplaatst, met een vermelding naar jouw blog. Als je er bezwaar tegen hebt dat ik het nagemaakte kaartje op mijn blog heb geplaatst, haal ik het er van af.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen