maandag 4 juni 2012

Stitches


Hallo,

Voor dit kaartje heb ik 2 Challenges gecombineerd. Stitches, voor de challenge van
Anyone For Anya en de sketch van CPS-Card sketches. Het afdrukje van CC-Designs heb ik ingekleurd met Copics. Het designpapier komt uit een blokje van Doodle Deux, heel grappig papier.
En natuurlijk heb ik mijn naaimachine  te voorschijn gehaald voor de stiksels.

Morgen komen de nieuwe leerlingen een dagje proefdraaien. Ik word, samen met Ellen, mentor van een eerste klas. Ellen 1G1 en ik 1G2. De eerste keer dat ik mentor word van een eerste klas, ik ben benieuwd. Heb er zin in!

Tot blogs, liefs Mariken.
 

12 opmerkingen:

  1. Oh Mariken,

    wat een geweldige kaart is dit! Ik vind de sketch leuk, maar je kleurwerk!! Fantastisch zeg!!
    Wat leuk dat je samen met Ellen mentor van een eerste klas wordt. Wij hebben hier pas 13 juli de laatste scholdag en ze zijn druk met roosters en indelingen. De kans bestaat dat ik coach word van een 1e jaars groep. Coach is een ander woord voor Mentor in het MBO. In elk geval bij ons....
    En we zitten volop in de sollicitaties voor tijdelijke vacatures. Ik heb nog en contract tot 1 december op tijdelijke basis en dan zit het jaar erop. Dus voor mij nog even afwachten of ik mag blijven. Er zijn veel bezuinigingen en er word overal geknipt.
    Nou, slaap lekker en werk-ze!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is super!!! Wat een schatje!!!!
    Veel plezier morgen, spannend, wel heel leuk een 1e klas toch, spannend voor die kids ook!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk afdrukje heb je gebruikt! En de haren zijn ook super gekleurd. Ik heb er ook zin in. Ben heel benieuwd naar onze klassen morgen. In ieder geval tof dat we weer mentor zijn van een parallelklas.
    Weltrusten, Ellen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk kaartje!! En wat een leuk papier! Het inkleurwerk is weer zo prachtig!
    Leuk dat je mentor wordt, geeft toch een speciale band met de leerlingen uit je eigen klas!
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  5. She is just beautiful...love your coloring! Thanks so much for playing along with us at CPS Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi mariken
    een echt lieve/mooie kaart en wat gaaf dat je mentor word,is toch een hele eer nietwaar?
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. proficiat met je mentorschap ! een keischattig kaartje ! mooie kleurtjes, en helemaal toppie ingekleurd
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje en het papier is inderdaad prachtig! Leuk dat je meedoet bij AFA! Het was een hectische ochtend/dag, maar we hebben het weer overleefd...
    Tot morgen,
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart,leuk die stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mariken

    Wat zien de haren er weer perfekt uit, ik vind ze super gekleurd en erg leuk met die zigzagsteek.
    Wat leuk dat jullie samen mentor worden, heel veel plezier met de nieuwe leerlingen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke sketch is dit, heel mooi kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Mariken, wat heb je een schat van een kaart gemaakt, mooie stiksels ook. Leuke kleurtjes en het CC stempeltje prachtig ingekleurd....
    Succes met het mentor worden, en bedankt voor het meedoen bij ANYONE FOR ANYA!!
    Groetjes uit Italie van AFA DT Blankina

    BeantwoordenVerwijderen