zaterdag 7 april 2012

Voorjaar


Hey allemaal,

Voorjaar? Ik weet het niet, het is grijs en koud! Maar toch heb ik dit kaartje gemaakt in lentekleuren.
Het afdrukje van Pure Innocence heb ik ingekleurd met Copics. Het designpapier is van Magnolia. Achter het afdrukje heb ik een rand vlinders geponst van Tim Holtz. Nog wat lintjes en poststempels van Marianne Design en dat was het voor vandaag.
Straks komen de eerste kinderen binnendruppelen voor Pasen.
En jawel, hoe groot ze al zijn, eerst moeten ze morgen de zelfgeverfde eieren zoeken voor het paasontbijt. Wie heeft de meeste lol, ik (de paashaas) die ze verstopt, of zij, die mogen zoeken...

Gezellige paasdagen allemaal, gr-x-jes Mariken xxx

12 opmerkingen:

  1. Buiten is het voorjaar inderdaad ver te zoeken, maar met jouw kaartje zit het qua lente wel goed! De bloemetjes op het papier en de vlinders van Tim Holtz komen mooi terug in het afdrukje van Pure Innocence. 't Is een lieve kaart geworden. Veel plezier met de kids en de eieren!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariken, wat een superleuk kaartje...ik zet ook net een kaartje te maken met diezelfde stans...ik ga je zo mailen...ben benieuwd wie de meeste eieren vindt!!!
    Gezellige paasdagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een leuk kaartje geworden,en zo mooi ingekleurd.Veel plezier morgen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig afdrukje! Mooie kaart is het geworden, ik word er vrolijk van met die lieve kleurtjes! Fijne Pasen!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige lieve kaart Mariken.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend lentekaartje, lekker vrolijk. Fijne pasen en succes met het eieren zoeken.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mariken,

    wat leuk wat leuk, de paaseieren!! Ik zie het al voor me, van die grote studentenkinderen die de tuin afzoeken naar zelfgeverfde eieren.....enig!!!
    Je diner klinkt heerlijk!! Leuk dat jij daar ook zoveel plezier aan beleeft. Wij gaan morgen een paasbrunch doen met zijn 7-en en eten 's avonds ook weer met dezelfde kinderen en aanhang. Gezellig!
    Je kaart is superleuk! Prachtig ingekleurd dat afdrukje!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kaart is het geworden. Mooi papier en wat gaaf met de vlinderrand.
    Wij doen lekker niks met pasen. Roger werkt nog aan de auto en ik maak eindelijk een blog ronde:-D
    Fijne pasen en veel plezier met het zoeken van de eieren ( hmmmm, jij weet toch waar ze liggen)
    Groetjes Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig kaartje, Mariken!

    Gezellige paasdagen!!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart weer. Super. Enne .....veel plezier met paaseieren zoeken hahah.

    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje, gezellige en lieve kleurtjes! En tof dat je die vlinderstans van Tim hebt, jaloers..:P
    Overmorgen zal ik ook een kaartje met een PI afdrukje plaatsen, eerst maar even de Paaskaartjes bloggen :)
    Geniet van de Pasen met Hans en de kinderen, maak er gezellige dagen van! En neem gerust wat chocola, want die eitjes moeten toch op :P
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuke en vrolijke voorjaarskaartje! Gaaf die vlinderrand! Veel plezier het eieren zoeken:)
    Fijne paasdagen,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen