donderdag 8 maart 2012

Dream...


Hey allemaal,

Vanavond heb ik dit kaartje gemaakt, zomaar voor iemand, ik weet nog niet wie...En alweer een Tilda, uit de nieuwe collectie. Ze zijn erg leuk om in te kleuren, met Derwents gedaan.
Het designpapier is van Basic Grey, Hopscotch.
Verder heb ik een mal van Marianne Design en de poststempels gebruikt, ik zie ze regelmatig langskomen, o.a. bij Sanne. Achter de cirkel heb ik wat uitgetrokken verbandgaas geplakt.
De bloemen en de knoopjes zijn van MFT en de dream-ticket van Tim Holz.

Op school hebben we nu CKV week. Morgen worden er allerlei workshops georganiseerd en ik ga met 10 leerlingen kaarten maken. Een hele volksverhuizing, er moet van alles mee en ik heb er superveel zin in.

Tot gauw en gezellig dat je even kwam kijken! Bedankt voor de lieve en leuke reacties, ik geniet daarvan!
xxx Mariken.

11 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje! Laat je volledig gaan daar op school!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje, de nieuwe stempels zijn inderdaad erg leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje,de nieuwe stempels zijn weer heel leuk.groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh wat is ie weer leuk. Gaaf op school kaarten maken. Dat vinden ze altijd leuk!Ja weet waar je aan begint! Je moet inderdaad veel meenemen. Ik wens je veel plezier!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk geworden, leuke kleurtjes,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kaart doet het erg goed!
    En heel veel plezier met de kids! Ik vond het altijd een erg gezellige dag met de leerlingen. Geniet ervan!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk en vrolijk kaartje! Mooi de bloemen met knoop! Veel plezier op school met de workshop kaarten maken, maar dat gaat vast wel lukken.



    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi mariken
    zoals je titel zegt een droom van een kaart zo gaaf met al die kleuren,schitterend!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart, erg gezellig! Hoe waren de workshops? Heb helemaal niks van de CKV week meegekregen, ben met de BB-ers naar het bejaardentehuis geweest om een paas-bloemstukje te maken, ook leuk :)
    Fijn weekend en tot snel!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mariken,

    wat een schattige kaart! En leuk die details.
    ben benieuwd naar de resultaten van de leerlingen. Show je die ons ook?

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, Mariken. De stansjes van MFT passen er helemaal bij en maken het geheel mooi af. leuk! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen