maandag 19 december 2011

Omdat je heel bijzonder bent...


Hey,

Vanavond heb ik een kaartje gemaakt...zomaar...voor iemand die het eens kan gebruiken. 
Het lieve digi'tje van Saturated Canary heb ik ingekleurd met Copics. 
Het designpapier is  van Echo Park, Dots&Stripes, je raadt het al, de ene kant dots en de andere kant stripes. Ze hebben dit papier in allerlei kleuren.
Verder heb ik het kaartje simpel gehouden, bloemen en een hartje van MFT en een tekst erop.

Welterusten voor direct of later,
Gr-x-jes Mariken.


15 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Dat bolletjespapier is zo leuk! Ik heb er ook een paar kleuren van gekocht. De digi is ook een leuke en mooi ingekleurd!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi mariken
    een schatje van een kaart en hier word je echt vrolijk van!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer leuk, een echte Mariken! Dat bolletjespapier heb ik ook, alleen zijn bij mij de bolletjes wat kleiner!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooooooooo lief. Echt een hele lieve stempel!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een lief, schattig kaartje !
    mooi
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 't Is weer een leuke kaart, Mariken! Grappig papier en mooie kleurencombi met het kraft! Grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje, superlieve digi!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je langs bent geweest op mijn blog & een reactie hebt geplaatst! Heb jou blog ook eens goed bekeken, Leuke en mooie kaarten maak je! Ik zal zeker vaak op deze site komen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig kaartje Mariken...mooie kleuren....zoiets komt altijd van pas!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zie je kaartje nu pas. Echt heel mooi, vooral de kleur!
    Tot morgen, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Mariken.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Mariken,

    wat een leuke kaart. Mooi papier en een wat een geinige afbeelding: die giga-laarzen, hihihi..De kleurencombi is heel mooi,

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie strakke uitvoering! En mooie tekst ook!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supergaaf kaartje heb je weer gemaakt, Mariken! Leuke digi en super ingekleurd!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele fijne feestdagen en een gelukkig en creatief 2012. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen