donderdag 29 december 2011

Bella


Hey allemaal,

Gisteren zijn we, zoals jullie weten, naar Antwerpen geweest. Wat was het mooi daar, al die lichtjes!!! Echt kerstsfeer, we zijn over de kerstmarkt naar de winkel van Elke gewandeld. Hans heeft een stoel gepakt en is bij Elke aangeschoven, ze zat lekker wat te frutselen. En ik natuurlijk door winkel struinen en me verlekkeren aan alle mooie voorbeelden en stempels. Elke heeft me uitgelegd hoe je met krimpfolie kunt werken, dat horen jullie binnenkort.
Vervolgens een glaasje witte wijn gedronken op de Groenplaats en in de rij bij de frieten. Heerlijk!

Als ik in de winkel van Elke ben geweest, en zie ik die hele eenvoudige, prachtige kaarten en denk ik, zo wil ik het ook. Vervolgens ga ik aan de slag en heb ik dit kaartje gemaakt. Afdrukje van Lulu, van Stamping Bella, ingekleurd met Copics. Designpapier van My Minds Eye, Stella & Rose.
En wat vind ik er nou van??? Bij anderen vind ik het prachtig, bij mijzelf weet ik het niet...
En jullie?
Ik ga er een nachtje over slapen...

Morgen komt Margreet mijn Candy brengen en een kop koffie drinken, dat is leuk hè? we wonen bij elkaar in de buurt en hebben ooit een Copic workshop samen gedaan.

1 opmerking:

  1. hoi mariken, ik weet niet of ik al langsgeweest was, maar bij deze dus.... een hele leuke frisse kaart, mooie kleurencombo
    liefs
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen