woensdag 15 juni 2011

As you graduate!


Hallo,

Ineens is het zover! Morgen krijgen Lot en haar vriendje Jur te horen of ze geslaagd zijn. Voor Lot heb ik een tijdje geleden al een kaart gemaakt, maar voor Jur moest ik vandaag nog hard aan de slag.
Dit digistempeltje heb ik gevonden bij Sassy Cheryl, wat hebben ze daar veel leuke stempels voor allerlei gelegenheden. Deze vond ik wel stoer voor een jongen. Het afdrukje is ingekleurd met Derwent potloden.
Het designpapier komt uit een Paper pad van Basic Grey.
Een knoop, uitgeprint tekstje en een wijzertje met splitpen maken het kaartje af.
En nu maar hopen dat ze allebei geslaagd zijn!

Fijne avond en tot blogs, gr-jes Mariken.

11 opmerkingen:

  1. Spannend Mariken!
    Leuke kaart.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk kan je deze mooie en stoere kaart morgen geven!! Spannend!! Hier horen wij het ook morgen of Ronald geslaagd is!! Leuk afdrukje trouwens.
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zal duimen hoor, je hebt er in ieder geval een errug leuk kaartje voor gemaakt !
    Heel toffe digi heb je daar gevonden !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart heb je gemaakt, Mariken! Ook al zijn de vooruitzichten goed, het blijft spannend! Tot morgen.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat spannend ! mooie kaart, zal zeker wel van pas komen denk ik hoor ! ik moet nog wachten tot 30 juni,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent er alvast in 'geslaagd' om een mooie kaart te maken! (Ik MOEST die woordspeling gewoon gebruiken :) )
    Groetjes
    ** Evi **

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Mariken! Ook al zijn de vooruitzichten goed, het blijft spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Mariken,

    Supermooie kaart !!

    En we zullen mee duimen, of weet je ondertussen de uitslag al ?

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldig leuke kaart en vooral de stempel is toppy!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super kaart! En ik hoop met je mee dat het allemaal gelukt is en ze geslaagd zijn!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een zalig kaartje zeg!!! Heel erg mooi hoor! Sorry, heb veel gemist van je kaarten maar ze zijn allemaal super!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen