dinsdag 3 mei 2011

Kaartje van Lieke en kaartje van mij...


Vanmiddag is mijn nichtje Lieke bij mij komen scrappen. Ze woont in Breezand, onder den Helder. Dit kaartje heeft ze voor Omi gemaakt. Ik heb Liek beloofd om haar kaartje op het blog te zetten, want natuurlijk is ze daarna meteen naar Omi gegaan om haar prachtige kaart te geven. En nu haar kaart hier staat, kan ze hem nog aan haar vader en aan haar juf (die ook scrapt) laten zien. Liek is echt een talent in de dop!!!

En terwijl zij bezig was, kon ik niet achter blijven. Ik heb weer geoefend met mijn Copics en een afdrukje van Kenny K ingekleurd. Het designpapier is van My Minds Eye, het eerste scrappapier wat ik kreeg bij Tiets tijdens een workshop 2 jaar geleden. En dat is dus uitgelopen tot deze hobby.



Het kaartje heb ik afgemaakt met een postzegelstempeltje van Whimsey stamps en wat bloemen en blaadjes.

Veel gr-jes, Lieke en Mariken.

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn beide top!
    Je inkleuren is prima gelukt Mariken, en je nichtje is inderdaad een talent in de dop!
    groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat snel voor elkaar....Lieke is supertrots!
    Liefs Lieke en Loet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kaartje van Lieke is echt een topkaartje hoor, wat een lief afdrukje.
    Jouw kaart is geweldig mooi ingekleurd, en leuke kleuren oranje, ik las ergens een oranje challenge?

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mariken, beide kaartjes zijn super!
    Die Copics bevallen goed, is het niet?!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje! En het kaartje van Lieke is ook erg mooi, zeker een talent in de dop!

    groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen