woensdag 18 mei 2011

Congratulations...



Inderdaad, ik moet ook eens wat kaartjes gaan maken voor de geslaagden die hopelijk gaan komen. Mijn dochter Lot en haar vriendje doen hun eindexamen HAVO, spannend...
Dit kaartje heb ik in gedachten voor Lot en voor Juriaan ga ik een mannenversie maken.
Het digistempeltje van Meljen's design is ingekleurd met Copics.
Het designpapier is van Basic Grey, hopscotch paper pad, heel mooi papier in zachte kleuren. het kaartje heb ik afgemaakt met scrappersflos, een knoop en plaksteentjes.

Met deze kaart wil ik meedoen aan: Meljens Design challenge: Graduation.

Fijne avond, bedankt voor je bezoekje en tot gauw,
Gr-jes Mariken.

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Mariken! Geinig afdrukje! Ik ga zeker duimen voor Lot!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer mooie kaartjes geplaatst. Deze is super, maar ik vind je lichtblauwe kaart ook zeker geslaagd!
    Spannende tijd voor je dochter en haar vriendje!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk stempelafdrukje!! geweldig voor de a.s geslaagden.
    Succes voor je dochter en haar vriendje,duimen maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wens Lot nog heel veel succes de komende examens en het kaartje is in ieder geval weer super! Ik hoop dat ze slaagt en ze hem kan ontvangen.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje Mariken :) En de digi is super leuk he ;)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige digi en wat heb je er een leuk kaartje mee gemaakt !
    Succes nog met de studenten tijdens hun blok !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje! Heel geslaagd en nu nog de studenten ook slagen hé!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf afdrukje!! Helemaal leuk het kaartje. Hopelijk slagen de beide studenten!!
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mariken

    Super leuk kaartje,en ja inderdaad zijn nu de examens,dus voor je dochter en haar vriend heel veel succes gewenst!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card! Your shading around the image is perfect!
    Thanks so much for playing along at Meljen's Designs this week!
    Hugs!! Dee Sprytebyrd's Sentiments

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Congratulations! You made the TOP FIVE at Meljen's Designs this week! Thanks for playing along and we hope to see you again!

    Blessings,
    Nicole
    Meljen's Designs Design Team Coordinator

    BeantwoordenVerwijderen