maandag 28 februari 2011

Challenge Anyone For Anya.



Hey allemaal,

Ik ben weer een beetje opgeknapt, dus morgen ga ik werken. We hebben na school EHBO herhalingstraining en daar wil ik graag aan meedoen om mijn kennis op te halen. Binnenkort gaan we EHBO lessen geven aan de leerlingen, dus up-to-date zijn is een must.

Vanavond heb ik dit kaartje gemaakt voor de Challenge van Anyone For Anya.
Lang geleden dat ik een stempel van CC Design heb gebruikt, maar wat blijven ze leuk. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Derwent potloden.
Onder de cirkel die ik uitgesneden heb met de Cuttle-bug, heb ik een taartkleedje geplakt. Het designpapier heb ik uit een blokje van Action en het stippeltjespapier is een restje papier wat ik nog had liggen.
De bloem heb ik gemaakt met een mal van Marianne Design, ik heb een klein knoopje als hartje in het midden geplakt. De minivlindertjes zijn versierd met 2 pareltjes uit de Pearl Maker.
Het meisje komt een beetje naar voren omdat ik foamblokjes onder het afdrukje heb geplakt. Wat Diamond Glaze op de roosjes in het haar en op het lieveheersbeestje en het kaartje is klaar!

Leuk dat jullie even zijn komen kijken!
Gr-jes Mariken.

2 opmerkingen:

  1. Wat een gezellig kaartje, leuk met dit papier!
    Tja, we moeten aan de slag vandaag. Pfff, dat wordt een lange dag! Maar ben blij dat je weer opgeknapt bent!! Tot zo, grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schatje geworden!
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen