dinsdag 4 januari 2011

Kaartje Challenge Creamiep januari



Gisteren zijn Colien, Sanne, Sandra en haar dochter Emmy een middagje bij mij geweest. We hadden een aantal sketches die we wilden maken en ik heb voor de sketch voor de challenge van Creamiep gekozen.
Het afdrukje van een Hanglarjongetje is gestempeld op aquarelpapier en ingekleurd met aquarelpotloden en twinkling H2O's. Het designpapier komt uit een paper pad van BasicGrey, Green at heart.
De bloemetjes zijn uitgesneden met de Cuttlebug. Een paar steentjes in de hoek en nog een digistempeltje met tekst en strikje in de rechterhoek geplakt.
Wat is het leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen kaart maakt met dezelfde sketch. Het was weer een erg gezellige middag!

7 opmerkingen:

  1. Wat gezellig zo'n middagje samen scrappen. De kaart is mooi geworden en wat een mooi bloemen!
    Groetjes, marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Mariken,

    Het was weer erg gezellig, dat houden we erin!
    Je kaartje is prachtig, jammer dat je op de foto de glinstertjes bij het afdrukje niet zo goed ziet. Gelukkig weet ik hoe mooi 't in het echt is :)

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt heel erg mooi! Vond het ook erg gezellig en leuk dat ik jouw H2O's uit mocht proberen!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk zo samen scrappen..je kaartje is heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi kaartje. Mooie kleuren en prachtig gekleurd!
    En wat zijn twinkling H2O's??? Een soort stift of pen of....?

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je iets aan de tips hebt gehad. Je kaart ziet er super uit. Mooi papier en een heel leuk stempeltje. leuk met de ronde tag.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi die Mariken,

    Leuk dat je mee wilt doen met mijn Candy:) Ik heb je naam genoteerd. Nu maar afwachten. Ssssspannend!! Ook van harte welkom op mijn blog;)

    Wat een gaaf Hangler Stanglar kaartje heb je gemaakt. Wouwii als die stempels ooit in Nederland komen dan ben ik failliet hihi.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen