maandag 27 december 2010

Kaartje "liefs"


Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge van Sugar Bowl, de eerste challenge waar ik aan mee doe. Colien heeft me hiermee geholpen, nog een hele klus is dat. Maar na een keer doen, lukt het. De sketch komt dus van het challenge blog af.
Vanmiddag heerlijk gescrapt met Colien en Ellen en dit kaartje gemaakt.Het afdrukje is van Sugar Nellie, ingekleurd met derwent potloden. Het designpapier is van Patterned Paper, Tiffanys. De kristallen (dat was de opdracht van de challenge) zijn van Punch-it clear stamps. Dit zijn stempeltjes passend bij een bepaalde pons. Ook het tekststempeltje komt uit deze serie.
Het sierrandje is van Nellie's multi frame's. Het kaartje heb ik afgemaakt met wat glittersteentjes.

4 opmerkingen:

  1. Hey Mariken,

    Het is een prachtig kaartje geworden.
    Ook de detailfoto is prima gelukt!
    Was gezellig, tot volgende week :)

    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Mariken,

    Wat fijn dat het gezellig was. Jammer genoeg kon ik niet komen, maar misschien zien we mekaar nog een andere keer in de vakantie. Het kaartje is helemaal 'wow'. Super leuk papier en een heel lief afdrukje! Ik heb net een opdracht van AFA af. Nu koken en dan even mijn distress-inkt uitproberen!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mariken,

    Het is weer een leuk kaartje geworden. Erg mooi papier ook. En gezellig samen freubelen is natuurlijk altijd gezellig. Ik kreeg vandaag een kaartje van Ellen, jullie hebben haar flink aangestoken!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card Mariken.
    I love these gorgeous papers you've chosen to go perfectly with your gorjuss girl.

    Thanks for playing in the Sugar Bowl Challenge

    Love Elaine xx

    BeantwoordenVerwijderen